søndag 1. november 2009

Forklaring til blogg-navnet..

det sier seg kanskje selv, men jeg er altså en person med tusen tanker i hodet samtidig-det både på godt og vondt:-) jeg ønsker å være kreativ, som så mange andre flinke damer i blogg-verdenen, og jeg tror jeg er det, bare jeg får TID. TID er stikkordet! jeg jobber 100% i turnusyrke, har to barn i barnehagealder, og føler vel at tiden hjemme stort sett går med til rydding, rydding og atter rydding.. sukk..

Men.. Jeg føler endelig at det er lys i tunnellen!! jeg har tørket støv av symaskin og malekost. Flytta ting hit og dit, kjøpt litt småtteri, og ja, nå kan jeg endelig begynne og se meg rundt og være tilfreds!:-) barna legger seg faktisk kl 19-19.30 om kvelden, de sover faktisk hele natta, og de kan faktisk bidra med litt hjemme-dog bare det å rydde opp etter seg og være med mamma og vaske;-) (misforstå meg rett her;-))

Satser på å legge inn litt bilder smått om senn, så dere kan bli litt kjent med meg også:-) jeg har vært flink og tatt en del bilder fra vi tok over huset i mars/april i år og til nå, det mangler bare på å føre dem over til dataen. MEN med min nye Sony ericsson W995 som jeg kan legge inn bilder direkte til bloggen så ser fremtiden lyserosa ut!

Skal en uke på kurs fra i morgen. til Thon Hotell vettre i Asker. Tenkte å ta med meg hekle utstyr og "lær å hekle"-boka mi, he-he;-)

Ingen kommentarer: