torsdag 21. april 2016

Serier jeg digger!

Jeg er en serie -slave. Hvis det er noe som heter det? Men jeg "jukser" ikke altså!  Ikke har jeg Netflix, ikke har jeg hbo nordic og jeg har heller ikke noe annet som likner på dette. Nei, jeg følger trofast med på serier som går på tv, enkelt og greit. For å nevne det jeg bare mååå få med meg nå er Madam Secretary -fantastisk kul dame som balanserer jobb og privatliv på en utrolig måte (ja jeg vet det bare er film og at det umulig kan være slik i virkeligheten). Videre er det Blindspot, nok en kul dame med masse mysterier rundt seg (men jeg håper virkelig ikke dette er en typisk x antall sesonger serie altså.. Selv om det nok ligger ann til noe slikt..) Søndager er det samling i stua og Det tredje øyet. Spennende norsk serie, er moro å se at nordmenn også kan lage Krim! Og nei, jeg hadde ikke tenkt å glemme Greys Anatomy. Kooosestunden er sikra tirsdagskveldene så lenge denne serien ruller og går. Jeg gikk glipp av de 4første sesongene da jeg ikke trodde jeg hadde interesse av slike legesøl, men så fort jeg hadde sett en episode var jeg hekta. Enkel underholdning med perfekte mennesker -nice. Snart kommer Game of thrones igjen også, litt annen sjanger men allikevel, fantastisk!

Ingen kommentarer: