mandag 16. november 2009

Ferdig!


Ser ut som jeg har laget to kanskje, men det er bare forskjellig stoff;-) SÅÅ effektiv er jeg nemlig ikke, er tross alt min aller aller første;-) (dessuten har jeg kranglet på telefonen med Expert midt oppi sy-prosjektet mitt, men det er en annen sak... :-( )

Mesterverket ble klumpete og skjev, møtte på noen utfordringer underveis, men får håpe de neste blir bedre:-) men til dere som skulle titte innom og er litt mer drevne enn meg på å sy, ett spørsmål; hvordan syr dere igjen "stappehullet"??

Morsomt var det da:-). Skal lage noen flere til jul, i julestoff, men det blir ikke i dag. Nå står klesvasken og roooooper på meg!

p.s. har lovet å legge inn bilder fra huset og slikt-det kommer så snart jeg får lastet bildene inn fra en gammel mobil;-)





2 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Herlig stoff det "avispapiret"!
Syns at hjertene ble kjempefine tross for første-forsøk jeg da!
Jeg syr igjen hullene med hånd, liksom på innsiden av hjertene (sømmen vises ikke)

Tusentanker sa...

Hei! Takk for det:-) sydde igjen for hånd jeg også,innbildte meg at jeg hadde lært noe om det i forminga på skolen for..eh..20-25 år siden;-)